Acest site este deținut de SC Magic Scarves SRL, înregistrat la O.R.C. București cu nr. J40/16460/2023, având cod fiscal 48728794, cu sediul social în București, Aleea Dealul Măcinului, nr. 1A. (denumit în continuare "Esarfe.ro", "noi", "site-ul nostru") și funcționează conform legislației române în domeniul său de activitate.
SC Magic Scarves SRL vă oferă acces la și utilizarea site-ului https://esarfe.ro/, sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor termeni și condiții. Prin accesarea și utilizarea acestui site, dumneavoastră acceptați, fără limitări sau rezerve, termenii și condițiile de utilizare prezentate mai jos.
Înregistrarea și crearea contului
Puteți vizualiza și cumpăra produse de pe site-ul https://esarfe.ro/ fără a vă înregistra, dar crearea unui cont vă va oferi acces la funcționalități suplimentare, cum ar fi urmărirea comenzilor și istoricul acestora.
Prin înregistrarea și crearea unui cont pe site-ul nostru, confirmați că aveți cel puțin 18 ani și că informațiile furnizate sunt complete, exacte și actualizate.
Sunteți responsabil pentru confidențialitatea parolei contului și pentru toate acțiunile care au loc în cadrul acestuia. Vă rugăm să ne informați imediat în cazul în care constatați utilizarea neautorizată a contului dvs.
Comenzile și contractul de vânzare
Puteți plasa comenzi pe site-ul nostru, selectând produsele dorite și urmând pașii indicați în procesul de cumpărare. O comandă plasată pe site-ul nostru reprezintă o ofertă de a achiziționa produsele selectate.
Acceptarea comenzii de către Esarfe.ro se face prin trimiterea unui e-mail de confirmare către adresa dvs. de e-mail înregistrată. Contractul de vânzare între dvs. și Esarfe.ro este încheiat în momentul trimiterii acestui e-mail de confirmare.
Ne rezervăm dreptul de a refuza orice comandă, fără a fi necesară motivarea acestei decizii.
Prețurile și plata
Prețurile produselor sunt cele afișate pe site în momentul plasării comenzii. Prețurile nu includ costurile de livrare, care vor fi calculate și afișate înainte de finalizarea comenzii.
Plata pentru produsele comandate se poate face prin diverse metode, cum ar fi cardul de credit/debit, transfer bancar, plata ramburs sau alte metode disponibile pe site.
Livrarea
Livrarea produselor comandate se va realiza prin intermediul unor curieri parteneri sau prin metode alternative, în funcție de opțiunile disponibile pe site în momentul plasării comenzii.
Vom depune toate eforturile pentru a livra produsele în termenul estimat afișat pe site, dar nu putem garanta acest lucru în toate cazurile. Nu suntem responsabili pentru întârzieri în livrare cauzate de circumstanțe neprevăzute sau de situații de forță majoră.Riscul și proprietatea asupra produselor se transferă către dvs. în momentul predării acestora către curier sau, în cazul unei livrări personale, în momentul în care produsele vă sunt înmânate.
Retururi și rambursări
Conform ordonanței de urgenta nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de retragere din contract și să returneze produsul comandat, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de către curier, fară penalități și fară invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care revin în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, respectiv taxele de transport.
Excepție costituie următoarele situații:
- Ați primit un alt produs decât cel comandat;
- Produsul este returnat ca urmare a neconformitații produsului achiziționat sau a existenței unui viciu ascuns sau de fabricație, respectiv a unei deficiențe calitative a produsului livrat care nu a fost și nu putea fi cunoscută de consumator prin mijloacele obișnuite de verificare;
- Produsul primit nu corespunde întocmai cu specificațiile de pe site.
În toate cele 3 cazuri de mai sus, SC Magic Scarves SRL va restitui suma achitată de dvs. pentru respectivul produs, rambursând inclusiv taxa de transport achitată pentru livrarea produsului neconform dacă consumatorul nu a beneficiat de transport gratuit plus taxa de transport achitată pentru realizarea returului.
Fiecare caz vă fi tratat individual și se vă acționa în consecință.
Cazuri în care refuzam returul:
- Produsul nu a fost achiziționat din magazinul nostru online: https://esarfe.ro.
- Notificarea de returnare are data de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice de la data predării către consumator a coletului de către curier.
- Produsul de returnat nu este așa cum a fost primit respectiv, în ambalajul original (săculeț, cutiuță, pungă), etichetele au fost rupte, a fost purtat (mai mult decât să fi fost probat) și prezinta urme de uzură, murdărie, pete (deodorant, fond de ten etc), mirosuri (inclusiv de parfum), urme de spălare sau calcare, este rupt, agățat sau deteriorat în orice mod.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și în ambalajul original (săculeț, cutiuță, pungă), cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. De asemenea, orice cadou primit în colet se vă returna în cazul unui eventual retur. În caz contrar, contravaloarea acestuia vă fi reținută din suma ce urmează a fi restituită.
Dacă produsul returnat nu se află în aceeași stare în care a fost primit, avem dreptul să refuzăm returnarea acestuia. În acest caz, produsul va fi trimis înapoi către dumneavoastră, iar toate costurile de expediție (atât pentru trimitere, cât și pentru retur) vor fi suportate de dvs. la livrarea coletului.
Dacă ați decis să returnați un produs, vă rugăm să ne comunicați intenția de returnare în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data livrării produsului. Puteți face acest lucru completând formularul de retur disponibil aicisau contactându-ne la adresa de email contact@eșarfe.ro. În email, vă rugăm să specificați numărul comenzii pentru care solicitați returul, contul IBAN, banca și numele și prenumele al titularului de cont, pentru a facilita restituirea contravalorii produsului returnat. SC Magic Scarves SRL nu își asumă răspunderea pentru transmiterea incorectă sau incompletă a datelor necesare pentru efectuarea plății produsului returnat.
Ne rezervăm dreptul de a refuza orice retur și orice rambursare a contravalorii produsului returnat dacă nu am fost informați în prealabil despre intenția de returnare sau dacă coletul este trimis cu plata transportului la livrare.
După ce ați trimis notificarea de retragere, vă rugăm să împachetați produsul astfel încât să fie protejat pe întreaga durată a transportului.
În termen de 24-48 de ore lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic de un consultant al Departamentului Relații cu Clienții, pentru a solicita, dacă este necesar, informații suplimentare sau pentru a confirma înregistrarea cererii de retur și plasarea comenzii către curier pentru ridicarea coletului de la adresa dvs.
Veți primi toate informațiile necesare pentru retur prin e-mail, așa că tot ce trebuie să faceți este să vă asigurați că predați curierului coletul cu produsul conform indicatiilor mentionate mai sus pentru ca acesta să ajungă la noi și să fie procesat și acceptat pentru retur.
După ce vom primi toate informațiile necesare, vom genera AWB-ul și îl vom trimite la adresa dvs. de e-mail. Curierul nostru va veni la adresa indicată de dvs. în termen de maximum 2 zile lucrătoare pentru a ridica coletul. Veți fi contactat(ă) telefonic înainte ca acesta să ajungă la dvs., pentru a confirma ridicarea coletului.
Taxa de transport pentru retur este de 15 lei și va fi dedusă din suma care urmează să fie restituită. Costul de transport plătit de consumator pentru livrarea produsului, precum și costul serviciului de împachetare cadou (dacă ați ales această opțiune la plasarea comenzii) nu vor fi returnate clientului, deoarece acestea reprezintă servicii de care consumatorul a beneficiat și care nu pot fi returnate.
După ce recepționăm și verificăm produsul returnat și aprobăm solicitarea de retur, restituirea contravalorii produsului plătit de consumator va fi efectuată prin transfer bancar, în termen de maximum 10 zile lucrătoare, în contul bancar indicat de consumator.
Nota:
Conform articolului 16, litera c din O.G. 34/2014, produsele personalizate în mod clar și confecționate conform specificațiilor indicate de consumator nu pot fi returnate. Prin urmare, dacă optați pentru achiziționarea unor produse realizate după specificațiile dvs. sau personalizate la cerere, acestea nu pot fi returnate. O.G. 34/2014 poate fi consultata aici.
Nota:
Conform ordonanței de urgenta nr. 34/2014, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanta cu modificările și completările ulterioare, politica de renunțare la cumpărare și returnarea produselor nu se aplica în cazul persoanelor juridice (asociații, organizații, societăți comerciale, persoanele care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal).
SC Magic Scarves SRL nu poate efectua plata într-o anumită valută sau într-un cont din străinătate.
Politica de inlocuire
Clientul poate solicita înlocuirea produsului în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletului, fără a fi necesară invocarea unui motiv și fără a suporta penalități.
Înlocuirea se va face fie cu un produs de aceeași valoare, fie cu unul mai scump, caz în care clientul va achita diferența de preț, fie ramburs, fie prin transfer bancar. Dacă produsul ales pentru înlocuire este mai ieftin, diferența va fi returnată clientului prin transfer bancar.
Toate costurile de livrare pentru înlocuire vor fi suportate de consumator.
În situația în care produsul dorit pentru înlocuire nu este disponibil, SC Magic Scarves SRL va rambursa contravaloarea acestuia în termen de 10 zile calendaristice.
Costurile de transport plătite pentru comanda inițială nu vor fi returnate.
Dacă eroarea aparține companiei noastre (produse trimise incorect sau diferențe între descrierea online și produsul livrat), SC Magic Scarves SRL va suporta toate taxele de transport pentru retur și livrarea produsului înlocuitor. Înlocuirea gratuită implică expedierea unui nou produs fără taxe suplimentare de transport și este valabilă o singură dată pe comandă și pe client.
Garanții și răspundere
Garanția produselor noastre este valabilă pentru 30 de zile calendaristice. In cazul in care produsul nu are atasat un certificat de garantie, factura va fi luata in considerare ca act de garantie.
Etichetele conțin informații utile despre spălarea și îngrijirea articolelor, pentru a preveni orice deteriorare. În cazul în care instrucțiunile de întreținere nu sunt respectate, dreptul la garanție se pierde. Perioada de garantie incepe cu data preluarii produsului.. Pentru a dovedi achiziționarea articolelor, vă rugăm să păstrați bonul fiscal sau factura.
Condițiile de garanție respectă legislația în vigoare. Garanția oferită nu afectează drepturile legale ale consumatorului, fiind în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și ale Legii nr. 449/2003.
Produsele noastre sunt verificate cu mare atenție în departamentul de calitate al Eșarfe.ro. Dacă, la primirea coletului, observați orice neregulă, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare însoțită de una sau mai multe imagini doveditoare la adresa contact@esarfe.ro
Reclamațiile și sesizările pot fi trimise la adresa de email: contact@esarfe.ro. Timpul de soluționare a acestora este între 2 și 7 zile lucrătoare.
În cazul în care prețurile sau alte detalii legate de produse/promoții au fost afișate incorect, inclusiv din cauza unor erori de introducere în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea produsului respectiv și de a anunța clientul telefonic sau prin e-mail, cât mai curând posibil, despre eroarea apărută, dacă produsul nu a fost încă livrat.
Protecția datelor personale
Datele colectate includ informații de identificare (nume, adresa, email, telefon), date financiare (metode de plată, valoarea tranzacțiilor), și date privind comportamentul pe site (pagini vizitate, IP). Aceste date sunt folosite pentru a îndeplini obligațiile contractuale, asigurarea asistenței clienților, analiza și îmbunătățirea serviciilor, și marketing personalizat, dacă utilizatorul și-a dat consimțământul.
Pentru protejarea acestor date, se implementează măsuri de securitate tehnice și organizatorice. Datele pot fi partajate cu furnizorii de servicii (curieri, procesatori de plăți) în măsura necesară.
Utilizatorii au mai multe drepturi legate de datele lor personale, inclusiv dreptul de acces, rectificare, ștergere, restricționare a prelucrării, portabilitate, obiecțiune, și dreptul de a nu fi supus deciziilor automate. Pentru a exercita aceste drepturi, utilizatorii sunt invitați să contacteze compania prin email.
Pentru informații suplimentare privind colectarea datelor personale, vă rugăm să accesați pagina: Politica de Confidențialitate și Cookies.
Fisiere Cookie
Un "cookie" este un fișier mic stocat pe dispozitivele utilizatorilor care accesează Internetul. Este instalat de un server web prin intermediul unui browser și este pasiv, fără a conține software, viruși sau spyware. Cookie-urile sunt esențiale pentru o navigare eficientă, îmbunătățind experiența utilizatorilor prin personalizarea conținutului și funcționalităților site-urilor.
Acestea pot analiza traficul și comportamentul utilizatorilor, autentifica sesiuni și stoca preferințe precum limba. Deși nu solicită în mod direct informații personale, în anumite cazuri pot colecta date personale criptate. Utilizatorii pot gestiona sau șterge cookie-urile prin setările browserului, dar acest lucru poate afecta funcționalitatea site-urilor.
Cookie-urile nu sunt viruși și nu reprezintă un risc direct de securitate. Totuși, ele pot fi folosite pentru scopuri negative, cum ar fi colectarea informațiilor despre preferințele de navigare, motiv pentru care produsele anti-spyware le pot marca pentru ștergere.
Pentru detalii suplimentare despre fișierele cookie, vă invităm să accesați pagina: Politica de Confidențialitate și Cookies.
Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului site-ului, inclusiv text, imagini, logo-uri, design și alte materiale similare, aparțin Esarfe.ro sau licențiatorilor săi. Reproducerea, distribuirea sau utilizarea acestui conținut în scopuri comerciale sau în alte scopuri, fără acordul prealabil scris al Esarfe.ro, este strict interzisă.
Pentru raportarea încălcării drepturilor, de autor vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail: contact@esarfe.ro
Promoții
Eșarfe.ro organizează diverse oferte și promoții, care sunt anunțate pe site, prin Newsletter, pe Instagram, Facebook și/sau alte canale de comunicare. Promoțiile Esarfe.ro sunt valabile din momentul activării acestora pe site și se încheie în momentul dezactivării lor de pe site.
Limitarea răspunderii
SC Magic Scarves SRL nu va fi responsabilă pentru:
- Orice daune aduse calculatorului dumneavoastră sau viruși care ar putea infecta calculatorul sau alte echipamente, ca urmare a accesării, utilizării sau navigării pe site-ul nostru, ori a descărcării de către dumneavoastră a oricărui conținut, informații, materiale, date, texte, imagini, videoclipuri sau fișiere audio de pe site-ul nostru;
- Orice prejudiciu, pierdere, revendicare, daune speciale, exemplare, punitive, indirecte, incidentale sau de consecință de orice fel, fie că acestea sunt bazate pe contract, delict, răspundere strictă sau altă formă de acțiune, care rezultă din sau are legătură cu:
- Utilizarea site-ului nostru sau a conținutului, datelor, materialelor sau informațiilor disponibile pe acesta;
- Orice neîndeplinire sau întârziere (inclusiv, dar fără a se limita la, utilizarea sau incapacitatea de a utiliza orice componentă a acestui site pentru achiziționare, revânzare sau plată);
- Executarea sau neexecutarea de către noi sau de către orice furnizor, chiar și în cazul în care noi sau furnizorul nostru am fost avertizați cu privire la posibilitatea producerii unor astfel de daune.
Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice deficiență de performanță, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus informatic, defecțiune a liniei de comunicație, furt, distrugere, acces neautorizat, modificare sau utilizare a înregistrărilor, indiferent dacă acestea sunt cauzate de încălcarea contractului, comportament dăunător, neglijență sau orice altă cauză.
Legislație aplicabilă și soluționarea litigiilor
Acești termeni și condiții și orice contract încheiat între dvs. și Esarfe.ro sunt guvernate de legislația românească.
În cazul unor litigii care pot apărea în legătură cu acești termeni și condiții sau cu contractul de vânzare, vom încerca să soluționăm amiabil problema. Dacă soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi înaintate instanțelor competente din România.
Dispoziții generale
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni și condiții și de a adăuga sau șterge orice informație de pe site în orice moment fără notificare prealabilă. Modificările vor intra în vigoare în momentul publicării pe site și se vor aplica contractelor încheiate după această dată.
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri în legătură cu acești termeni și condiții sau cu produsele și serviciile noastre, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: contact@esarfe.ro.
Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să nu utilizați site-ul nostru.